Wednesday 18 May 2011

SeGaLaNyA HaNcUr DaN mUsNaH. . .

dear readers,
                   rahsia yg saya pertahankan selama ini telah pun hancur dan terbongkar. . . :( . . .kan bagus kalau masa boleh diulang lagi. . .tapppiiii. . .pha boleh buat lagi. . ."nasi jadi bubur" sudah. . .dia(asraf) sudah tahu segala nya. . .semua nya hancur musnah kerana seseorang yang tidak support saya. . . sekarang saya sangat takut dan gelisah. . . :( saya tak mahu jadi bahan olokan orang. . .kalau lah perkara ni bakal terjadi. . .saya lebih rela MATI DAN BUNUH DIRI. . .macam jerr korang tak pernah buat masalah. . .kan??? hmm. . .saya rasa seperti tiada guna nya lagi saya hidup di dunia ini. . .saya tahu. . .yang semua perkara ni terjadi kerana sikap saya sendiri yang terlalu BODOH. . .suaka sangat simpan gambar2 yang GILA dalam telefon. . .cuba lah dari awal saya jadi budak yang baik kan. . .pasti semua nya ni tak akan BERLAKU. . .by the way. . .saya rasa korang tak faham apa yang sedang saya kata kan. . .cerita berkait dengan cerita saya "MASALAH SYA" ini adalah sambungannya. . .perkara macam dah dirancang bakal berlaku kan???? saya pun tak terfikir perkara ni akan terjadi. . .tapi apa kan daya. . .TUHAN nak bagi saya petunjuk bah kan?????hmm. . .ok. . .mulai sekarang. . .saya BERTEKAD akan BERUBAH SEDIKIT DEMI SEDIKIT. . .kerna saya tahu yang tidak senang bagi seseorang itu untuk berubah kan seperti kata seorang guru yang saya sangat sanjungi. . .kata nya "LEBIH SENANG LAGI MEMASUKKAN SEEKOR GAJAH KEDALAM LUBANG JARUM, DARI MEMBUAT SATU PERUBAHAN YANG SANGAT MENDADAK". . .betul x????soo. . .i really3x need u all support. . .ok!!!!wish me luck!!!!love u all friends(the reader). . .

5 comments: